Interne verbranding vorkheftrucks luchtband

Lichte tot zware toepassingen

Modellen
GDP/GLP2.0-3.5N
Laadvermogen
2000-3500kg

De N-serie van Yale® is gebouwd op een modulair en schaalbaar platform, en kan aan de unieke operationele vereisten van uiteenlopende middelzware tot zware toepassingen en omgevingen worden aangepast.

  • Ontworpen rondom de chauffeur
  • Brandstofefficiëntie
  • Lage totale cost of ownership
  • Betrouwbare hoge prestaties
  • Optioneel dynamisch stabiliteitssysteem (DSS)
  • Overzicht

    • Ontworpen rondom de chauffeur

      Een ergonomische werkplek die strategisch is gebaseerd op comfort, gemak en een intuïtieve bediening, zodat chauffeurs hun hele dienst comfortabel en productief kunnen werken.

      • De hulpsystemen voor de chauffeur creëren meer bewustzijn bij de chauffeur en maken het voor de chauffeur gemakkelijker om de best practices aan te houden bij het manoeuvreren van de truck
      • Het ergonomische chauffeurscompartiment vermindert vermoeidheid en biedt meer comfort gedurende de hele dienst
      • Uitstekend zicht rondom geeft de chauffeur meer vertrouwen en verhoogt de efficiëntie
    • Brandstofefficiëntie

      Minder brandstof voor meer werk is goed voor uw budget en voor de wereld.
      Met ruim 13% minder diesel* en een 9% lager LPG-verbruik per truck heeft de N-serie een betere brandstofefficiëntie dan toonaangevende concurrerende modellen**, lagere emissies en lagere brandstofkosten.

      *Brandstofverbruik voor dieselmotoren volgens VDI EN16796. H2.​5A met VDP-hydraulische pomp versus Linde H2.​5D en Toyota 56-8FD25F
      **Volgens de standaardtest EN 16796 die in VDI wordt beschreven. Hierbij worden alle waarden voor brandstofverbruik vergeleken die zijn gepubliceerd door de volgende in Europa gevestigde fabrikanten. (Linde, STILL, Jungheinrich, Toyota, Nissan, Komatsu) Als de fabrikant niet in de lijst staat, dan wordt deze niet op de specificatiebladen vermeld.

       

    • Lage totale cost of ownership

      Bewezen betrouwbaarheid en duurzame componenten minimaliseren de uitvaltijd en houden de onderhoudskosten onder controle. Deze kostenbesparende voordelen en de mogelijkheid om de truck af te stemmen op uw eigen vereisten zorgen ervoor dat u de juiste truck voor de juiste prijs krijgt.

      • Bewaking via een telemetriesysteem zorgt dat storingen op afstand kunnen worden gelokaliseerd en er waarschuwingen voor noodzakelijk onderhoud kunnen worden gegeven, zonder dat de truck eerst handmatig hoeft te worden geïnspecteerd
      • On-demand koeling zorgt ervoor dat de N-serie koel blijft en dat de chauffeur minder vaak handmatig vuil van de radiateur hoeft te verwijderen
      • Smeerintervallen: conische rollagers in de stuuras zijn beter bestand tegen schokken en hoeven minder vaak te worden gesmeerd dan de naaldlagers die bij meeste modellen van concurrenten worden gebruikt
    • Betrouwbare hoge prestaties

      Ontworpen met uitstekend zicht rondom en technologie die uniek is voor de industrie, voor optimale prestaties, vertrouwen en productiviteit om te voldoen aan de uitdagingen van een grote verscheidenheid aan hedendaagse toepassingen.

      • Cyclustijden: snelle acceleratie en snelle hef-/daalsnelheden verkorten elke cyclus met seconden
      • Return to set tilt (RTST): met deze functie worden de vorken automatisch in een vooraf ingestelde kantelhoek gezet, zodat de lading consistent wordt geplaatst en de vorken nauwkeurig in en uit de lading gaan
      • Het dynamische stabiliteitssysteem (DSS) zorgt dat de beste werkmethoden worden gebruikt door prestatielimieten voor de snelheid, heffen en kantelsnelheid in te stellen. In tegenstelling tot systemen op bepaalde modellen van de concurrentie zijn er geen componenten die moeten worden onderhouden
      • Het objectdetectiesysteem maakt gebruik van LiDAR-technologie om de chauffeur te waarschuwen dat er een voorwerp in de baan van de truck aanwezig is. Het systeem verlaagt automatisch de snelheid om de chauffeur voor mogelijke gevaren te waarschuwen, zodat er op de juiste manier wordt gewerkt en de productiviteit wordt gehandhaafd.
      • Een naar achteren gerichte camera met bijbehorend display zorgt dat de chauffeur nog beter op trucks in de nabijheid kan controleren. Vooral wanneer er van vooruit naar achteruit wordt gemanoeuvreerd.
  • Modellen en specificaties

    Model Laadvermogen Lastzwaartepunt Hefhoogte Draaicirkel AST (breed/lang) Accupaciteit Gewicht
    GDP/GLP2.5N 2500kg 500mm 8550mm 2263mm 3990kg
    GDP/GLP3.0N 3000kg 500mm 8070mm 2374mm 4642kg
    GDP/GLP2.0N 2000kg 500mm 8550mm 2191mm 3613kg
    GDP/GLP3.5N 3500kg 500mm 8070mm 2449mm 4910kg
    GDP/GLP2.5N6 2500kg 600mm 8550mm 2333mm 4292kg